hete eerste fietsdag - Reisverslag uit Breda, Nederland van Jan en Willy - WaarBenJij.nu hete eerste fietsdag - Reisverslag uit Breda, Nederland van Jan en Willy - WaarBenJij.nu

hete eerste fietsdag

Blijf op de hoogte en volg Jan en Willy

19 Juni 2017 | Nederland, Breda

Zittend op een terras in Breda typ ik het eerste fietsverslag. In een bier restaurant worden we verwend met lamsvlees en schol in bier gebakken. lekker buiten en Brabantse gezelligheid.

Vanmorgen uitgezwaaid door Arjan, de jarige Robin, Wera en Horoja. leuk!!

Het is heet, een tropische dag en met een klein windje op weg naar Rotterdam. De waterbus om 12 u naar Dordrecht was leuk, ff uurtje bijkomen in de schaduw ook.

In de middag nog afkoelen bij de Lidl in de airco en een ijsje op een bankje.

Onze gastvrouw in Breda zorgt uitstekend voor ons, zelfs tot een massage van mijn bovenbeen bereid met haar hele speciale moleculen verjongende !! huidzalf. Want het insmeren vergt wat speciale aandacht. ha ha, wat zou ze voor beroep hebben? ik kom er misschien bij het ontbijt morgen wel achter.

• 20 Juni 2017 - 07:16

Annemarie:

Goedemorgen Jan en Wil,

alweer een warme dag voor de boeg. Maar ik denk dat de moleculen verjongende zalf zn werk wel gedaan heeft.. nu nog wachten wanneer Jan het ook nodig heeft. Ik wens jullie een fijne dag x

• 20 Juni 2017 - 19:05

Margreet Menken:

Ook vandaag word het een warme dag al staat bij ons soms een zuchtje wind ik zal proberen hem naar jullie te blazen sukses vandaag en genieten groetjes van ons.

Verslag uit: Nederland, Breda

Santiago de Compostela

30 Juli 2017

Melide
Jan en Willy

Een lang gekoesterde wens gaat in vervulling. Jan en Willy gaan op 19 juni 2017 op de fietsen naar Santiago de Compostela. Op 9 augustus is de terugreis gepland, per trein. De fietsrouteboekjes zijn van Clemens Sweerman en we hopen onderweg tijd genoeg te hebben om alle mooie plaatsen die we tegenkomen ruim te bezoeken. De fietsen zijn tip top in orde, waterdichte fietstassen, tentje en slaapzak mee. De route is een officiele pelgrimsroute en we hebben ons aangemeld bij het genootschap van Sint Jacob, we bezitten nu een heuse pelgrimspas, waarmee we op bijzondere plekken kunnen logeren en aan het eind ontvangen we een prachtige oorkonde. Maar dan moeten er wel stempels van kerken in ons paspoort komen.

Actief sinds 06 April 2017